Wannagive
Image default
Telefonie

3CX in de cloud

3CX is een nieuwe manier van zakelijk telefoneren via een centrale dat zich vestigt in de cloud. Dit wordt vaak gedaan op basis van het programma Linux waardoor je van vele nieuwe functies kunt profiteren. Zo kun je met deze optie bijvoorbeeld een nieuwe wachtrij openen, een digitale receptioniste klaarzetten, videoconferenties houden of online meetings via het internet. Ook kan je met deze nieuwe functie kijken of collega’s online zijn en is het mogelijk om gesprekken op te nemen. Het klinkt misschien in eerste instantie wat ingewikkeld maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Als je eenmaal de ins- en outs een beetje weet, dan is de 3CX-cloud zeer gemakkelijk en snel in gebruik. Je hoeft dus niet veel tijd kwijt te raken als je overstapt.  

Altijd op de hoogte met de 3CX

De nieuwste 3CX cloud maakt het mogelijk om altijd en overal up-to-date te zijn en te blijven. Je kunt bijvoorbeeld deze 3CX-cloud aanschaffen bij een provider zoals NuCall die zich op verschillende plekken door heel Nederland bevindt in diverse datacenters. Deze nieuwe 3CX-cloud maakt het mogelijk om iedere dag van de week, op elk gewenst tijdstip bereikbaar te zijn voor bijvoorbeeld klanten of collega’s en bovendien kan deze webcloud volledig worden ingericht naar eigen smaak. Het laten installeren van de 3CX-cloud kan nog wel lastig zijn, daarom is het wel aan te raden om dit door iemand te laten doen die hierin gespecialiseerd is. 

De 3CX-demo proberen

Hoewel de 3CX-cloud een hoop geld kan besparen op jaarbasis, wil je graag wel zeker zijn van je zaak of het bij je past. Zo zijn er verschillende mogelijkheden om de webcloud te proberen via diverse demo’s bij providers zoals NuCall. Het fijne hieraan is dat je van tevoren de 3CX-cloud kunt proberen zonder dat je er meteen aan vast zit. Wanneer iemand kiest voor de 3CX-demo, dan kan je meteen kijken hoe het werkt in combinatie met online vergader applicaties zoals Teams en Zoom maar geeft het ook direct een nieuwe kijk op de combinatie met de CRM-systemen en de huidige integratie met de mobiele en/of zakelijke telefonie.