Event bureau Amsterdam voor de promotie van alle soorten entertainment

Het portfolio van Triple P Entertainment, een event bureau nabij Amsterdam, is indrukwekkend. Grote klanten als Universal Studios en Glory Kickboxing staan erin, evenals vele andere organisaties in de entertainmentbranche. Het is duidelijk dat het event bureau in de buurt van Amsterdam garant staat voor goed verzorgde PR die de promotie oplevert waar je naar op zoek bent. De wereld van entertainment is groot en divers en vraagt daarom om PR acties in alle soorten en maten.

Events met thema’s van theater tot sport

Of het nou een ontroerende dansvoorstelling is of een flitsend sportevenement; de juiste PR is van groot belang. Het event bureau in Amsterdam regelt aankondigingen vooraf of de aanwezigheid van de pers bij het evenement zelf. Persconferenties waar sporters worden geïnterviewd zijn perfect om supporters extra enthousiast te krijgen voor het grote evenement en persberichten over de elegante première zorgen voor meer bezoekers van de film. Naast pers over een evenement kan ook de gelegenheid zelf helemaal verzorgd worden door het event bureau in de buurt van Amsterdam.

Lanceringen van producten op de juiste manier

Als er iets nieuws op de markt komt moet de wereld ervan weten. Persberichten, social media posts, PR stunts; er kan van alles ingezet worden om mensen enthousiast te krijgen voor de nieuwste game of app. Een gemakkelijk deelbaar bericht laat iedereen weten dat hun favoriete film nu op DVD beschikbaar is en een goed doordachte hashtag kan een conversatie online op gang brengen. Voor je het weet praat iedereen over die nieuwe speaker die op de markt komt, door op de juiste manier je PR te regelen bij event bureau Triple P Entertainment in de buurt van Amsterdam.

Entertainment voor iedereen

Bij Triple P Entertainment komen klanten die PR zoeken voor dingen met een brede of juist zeer specifieke doelgroep. Films voor kinderen moeten op een andere manier gepromoot worden dan typische mannen- of vrouwenfilms. De experts bij Triple P Entertainment, event bureau nabij Amsterdam weten wat het beste past als het gaat om PR. Hoe krijg je jongeren enthousiast voor een nieuwe game en hoe zorg je dat de uitstraling van de promotie van een theatervoorstelling past bij de doelgroep? Bij Triple P Entertainment weten ze het.

https://triplepentertainment.nl

De beste sales training volg je bij Excellent

Wil je ook een uitdagende sales training volgen?

Toen ik klaar was met de studie Commerciële Economie, wilde ik de volgende stap in mijn carrière zetten. Ik was vastbesloten om te starten bij een sales afdeling. Tijdens mijn studie had ik verschillende bijbanen gerelateerd aan sales gehad. Het was toen moeilijk om een ​​nieuwe baan te vinden en daarom had ik nog veel tijd over. Om mezelf veel dingen te leren, besloot ik om een sales training te volgen. Dit was om mezelf te verbeteren op het gebied van sales. Toen ik op internet begon te zoeken, kwam ik de sales training van Excellent tegen. Dit bleek de ideale oplossing te zijn!

De sales training was leuk en uitdagend. Gedurende deze dagen heb ik veel geleerd over de verschillende verkooptechnieken. Dit waren zeer leerzame dagen en ik ben hierdoor anders tegenover het vak sales gaan staan. Nu heb ik een goede basis om als accountmanager te gaan werken.

Ik kan deze salestraining aanbevelen aan iedereen die zichzelf op dit gebied wil verbeteren. 

De Sales Training vindt altijd plaats in kleine groepen van 6 tot 8 personen en bestaat voor 70% uit praktijkopdrachten (ook met audiovisuele middelen), is nooit bedreigend, maar altijd opbouwend. Je zit dus niet alleen te luisteren, je gaat actief aan de slag! De trainers van Excellent zullen zoveel mogelijk de theorie van de lessen toespitsen op bestaande situaties in je werkomgeving. Daardoor kun je na de training meteen aan de slag met het geleerde.

Excellent commerciele training heeft bovendien de mogelijkheid voor een compleet op je bedrijf toegespitste ‘in company training’, voor wie maatwerk wil.

https://www.excellenttrainers.nl/verkooptraining/sales-training/

Outplacementbureau

Om een nieuwe baan te vinden na het verliezen van een baan zijn er verschillende mogelijkheden om dit snel te krijgen. Je kan bijvoorbeeld solliciteren via het internet en vacatures zoeken die digitaal worden aangeboden. Jij kan ook op zoek gaan naar een uitzendbureau of detacheringsbureau. Het is vervelend want hier houden ze een deel van jouw salaris inhouden en jou een baan bezorgen. Het zijn allemaal eenvoudige manieren die in de praktijk toch wat lastiger zijn. Het lijkt mij beter om jou voor te stellen om bij een outplacementbureau Rotterdam contact te zoeken en te kijken naar de mogelijkheden daar. Je gaat daar namelijk aan de slag met een coach die samen met jou de mogelijkheden gaat bekijken. De coach brengt samen met jou de situatie in kaart. Op basis van jouw situatie worden er beslissingen gemaakt. We vragen wel om een kritische zelf reflectie. We willen dat jij kritisch naar jezelf durft te kijken en je dit ook met de coach deelt. Het is moeilijker dan dat het lijkt en dit zeg ik uit ervaring.

Het mooie van dit alles is dat jij ook toegang krijgt tot het netwerk van het outplacementbureau waar jij je nu inschrijft. Je hebt dus verschillende werkgevers die jou indirect zouden kunnen benaderen voor een nieuwe baan. Waar onze kandidaten meestal blij van worden is het feit dat wij jobhunters in huis hebben. Deze jobhunters jagen op banen en gaan met jouw CV langs bij werkgevers om voor jou een baan te vinden. Deze baan wordt alleen gezocht op jouw wensen en er wordt gekeken naar wat jij echt wilt doen. jouw vaardigheden zijn dus al in kaart gebracht. We weten wat jij kan en we weten wat jij wilt hebben. We spelen hier goed op in en bezorgen jou dus jouw droom baan. We hopen dat je zo genoeg informatie hebt over ons outplacementbureau.

http://carrierepoort.nl

Online marketing voor uw organisatie

Online marketing, veel bedrijven weten niet goed wat ze er mee moeten. Een website is toch genoeg? Zo denken veel bedrijven over internet marketing. Toch is het zo dat alleen een website lang niet genoeg is om meer rendement te halen. Online marketing is een steeds belangrijker onderdeel voor veel ondernemingen.

Wat is het verschil tussen online marketing en offline marketing?

Online marketing biedt veel voordelen ten opzichten van offline marketing. Zo zijn de kosten vaak veel lager, en wordt er een veel grotere doelgroep bereikt. Ook kan er een zeer specifieke doelgroep bereikt worden. Dit kan natuurlijk ook met offline marketing, maar dit brengt vaak veel meer kosten met zich mee. Ook is het zo dat online marketing veel verschillende mogelijkheden heeft. Zo kun je de volgende elementen optimaliseren:

SEO

Ofwel Search Engine Optimization. Dit is het optimaliseren van bepaalde onderdelen waardoor je goed gevonden wordt in de zoekmachines als Google.

SEA

Dit zijn de advertenties die getoond worden in de zoekmachines. Hier betaal je echter wel een bepaald bedrag per klik voor.

Usability optimalisatie

De gebruiksvriendelijkheid zo optimaliseren dat een bezoeker op je website blijft en niet geneigd is weg te klikken.

Dit zijn slechts enkele onderdelen die bij online marketing horen. Zo zijn er nog veel meer elementen die van belang zijn voor een goede internet marketing strategie.

Wie regelt mijn activiteiten?

Voor een goed internet marketing plan kunt u bij veel partijen terecht. Zo zijn er veel bedrijven die pretenderen goed uw activiteiten te kunnen regelen. Toch is het zo dat deze bedrijven vaak niet eens over de juiste certificeringen beschikken. Kijk daarom goed of een bedrijf Google certificaten op hun website heeft. Deze geven aan of ze over personeel beschikken die Google gecertificeerd zijn. Deze zijn niet eenvoudig te verkrijgen, dus dit is een goede graadmeter of u in zee gaat met een goede partij of niet.

http://www.4internetgroep.nl/

Reclame en productfotografie

Tussen Zwolle en Raalte is de fotostudio gevestigd van Vincent Hartman Fotografie. De studio werkt op de gebieden reclamefotografie, productfotografie, interieurfotografie en redactionele fotografie.

Reclamefotografie

De fotograaf werkt veel in opdracht van reclamebureau’s en communicatie bureau’s. Bij reclamefotografie is het concept doorgaans vooraf uitgewerkt door de vormgever. Dit stelt de fotgraaf in staat de gewenste sfeer neer te zetten passend bij de communicatiedoelstelling. Het moodboard is tevens ook het uitgangspunt voor het selecteren van lokaties, modellen en kleding voor de modellen. Modellen komen of uit eigen netwerk of worden geboekt via modellenbureau’s als echtemensen.com, of mymodels.nl. Bij reclamefotografie gaat het bijvoorbeeld om het ensceneren van lifestyle situaties, gebruik of voordeel van een product of het tonen van mode en kleding in een tot de verbeelding sprekende omgeving.

Productfotografie

Bij productfotografie gaat het doorgaans om het zo natuurgetrouw weergeven van het product. De producten worden vrijstaand gefotografeerd binnen de witte rondwand van de fotostudio of op de opnametafel als het gaat om kleinere producten. En dit is toch aanzienlijk moeilijker dan het lijkt.

De kleur van het product of verpakking moet exact goed zijn, de lengte en breedte verhoudingen en perspectief moeten kloppen en verticale en horizontale lijnen moeten loodrecht staan net zoals bij interieurfotografie. Reflecties in het product moeten voorkomen worden of zorgvuldig geplaatst worden. Ook moet de zogenaamde ‘stofuitdrukking’ van het materiaal correct worden weergegeven doormiddel van bijvoorbeeld een strijklicht zodat het relief tot uitdrukking komt.

Bij het fotograferen van bijvoorbeeld een verpakking van een cosmeticaproduct of een verwarmingsketel, moeten 3 zijden van het product zichtbaar zijn. Je moet dus bovenop kunnen kijken maar ook de zijkant en de voorkant kunnen zien. de verhoudingen en dieptes moeten ook realistisch zijn. Hiervoor worden zogenaamde optische onthoek technieken gebruikt door middel van tilt en shiftobjectieven. Hiermee kan ook het scherptevlak verlegd worden, of als het ware gekanteld zodat er maximale scherpte wordt bereikt over het gehele product.

De fotostudio werkt nauw samen met Het Communicatiegilde in Raalte. Daarnaast werkt de fotograaf o.a. voor reclamebureau’s in Zwolle, Arnhem, Dronten, Delft en Zoetermeer.

http://www.studiovhf.com/