Een webshop laten maken in Nijmegen voor meer online zichtbaarheid? Dat kan bij Go Online

 

Wilt u graag een webshop laten maken om uw online zichtbaarheid te verhogen en bent u op zoek naar iemand die u hierbij kan helpen in de buurt van Nijmegen? Dan moet u eens langskomen bij Go Online.

Go Online is sinds 2016 hét online marketingbureau van Nijmegen en omstreken.

Waarom is een webshop laten maken van belang in deze tijd?

Vele bedrijven moeten in de huidige crisistijd waarin we ons momenteel bevinden op een andere manier hun klanten of gasten bereiken.

Winkels mogen minder fysiek open zijn, er is minder roering op straat en dus minder offline zichtbaarheid en horecazaken moeten hun deuren sluiten. Daarnaast gaan consumenten steeds meer online op zoek naar hun producten of diensten.

Het is daarom van belang dat u als ondernemer een goed werkende site heeft, met de juiste informatie en het juiste bereik.

Een website is vaak een eerste kennismaking met een onderneming, daarom moet deze representatief zijn voor uw merk en identiteit. Daarnaast moet uw website ook hoog scoren in de zoekresultaten bij Google, zodat iedereen die naar u op zoek is u ook kan vinden. Ook is het hierbij van belang dat uw website gebruiksvriendelijk is; men wil gemakkelijk tot de benodigde informatie komen, zowel via laptop, mobiel als tablet.

Voor al deze zaken staat Go Online voor u klaar! Go Online kan u namelijk helpen bij het opbouwen van een goede webshop.

Voorbeelden uit de horeca-industrie in Nijmegen en omstreken!

Wanneer de deuren van horecagelegenheden weer moeten sluiten staat Go Online voor u klaar!

Go Online heeft in de afgelopen periode verschillende horecazaken geholpen in Nijmegen en Eindhoven met het opbouwen van een goede webshop en deze weten te koppelen aan een onlinebestel-formulier. Op deze manier kunnen restaurants hun gasten voorzien van heerlijke maaltijden bij hen thuis! Go Online zorgt voor een goede webshop, die goed te vinden is, waarbij het bestellen voor gasten gemakkelijk gaat en voor u als ondernemer uw boekhouding ook overzichtelijk blijft.

Samen staan we sterk! Go Online helpt u in deze tijd ook graag een handje. Bent u benieuwd naar de manieren waarop Go Online u kunt helpen? Neem dan vrijblijvend contact op!

 

 

De behoefte aan een PR-strategie, de crisis in de toeristenindustrie en lessen om te overleven

De COVID-19-pandemie heeft de internationale handel opgeschud op een schaal waarvan we het bestaan ​​niet wisten. Volgens alle prognoses zullen de economische gevolgen van deze crisis niet snel verdwijnen en is het medialandschap ingrijpend veranderd. Krantenkoppen over de hele wereld worden gedomineerd door berichtgeving over de huidige COVID-19-situatie. Uw boodschap overbrengen naar de media is de sleutel tot het opbouwen van een merk, wat zeker cruciaal is voor het aantrekken van investeringen, klanten en talent. De beste merken om dit te doen, zijn die merken die door iedereen in hun branche worden erkend – dit is waar

1) Strategie

Alle bedrijven zouden deze tijd moeten besteden aan het ontwikkelen van hun PR-strategie. Hoewel dit tijdens een crisis misschien een onconventionele praktijk lijkt, zal het ontwikkelen van een alomvattende PR-strategie u in leven houden en nieuwe klanten aantrekken tijdens en na de crisis.

2) Identificeer de relevante media

Vind journalisten die schrijven over uw branche of bedrijven die vergelijkbaar zijn met die van u. Dit verbreedt uw zakelijke horizon en helpt u te identificeren wat de verhalen van andere bedrijven zijn, waar lezers in geïnteresseerd zijn, waar journalisten in geïnteresseerd zijn en wat een goed verhaal is.

3) Leg contacten

Zodra u de journalisten heeft geïdentificeerd die het meest geschikt zijn voor u en uw bedrijf, neemt u contact met hen op. Journalisten zijn van nature ruimdenkend en geïnteresseerd in intrigerende verhalen. Vertel ze de jouwe.

4) Word een gedachteleider

Schrijf een artikel of blog, deel het met collega’s of consultants en post het op LinkedIn, of beter nog, stuur het naar de redactiekamer. Door jezelf te positioneren als een thought leader, kun je opvallen, je persoonlijke merk ontwikkelen en de aandacht van je publiek trekken.

5) Plan voor de toekomst

Het kan een uitdaging zijn om media-aandacht te krijgen zonder de deskundige mening van een PR-bureau, maar u kunt een aantal belangrijke fundamenten leggen zonder overleg. Bepaal hoe u uw merk gaat opbouwen als de zaken weer normaal zijn. Deze crisis zal voorbijgaan. We hebben niet voor zulke moeilijke uitdagingen gestaan, maar het internationale bedrijfsleven zal samenwerken om deze storm te doorstaan.

Hoe de toeristenindustrie de wereldwijde PR-crisis kan overwinnen

Het valt niet te ontkennen dat de hele wereld de impact van COVID-19 voelt, maar niet veel bedrijven staan ​​zo onder druk als die in de reis- en horecasector. Zowel binnenlandse als internationale reizen zijn aanzienlijk gedaald, en zelfisolatie heeft iedereen gedwongen zichzelf op te sluiten in hun huizen. Voor PR-professionals die voor het eerst met een wereldwijde crisis worden geconfronteerd, zijn er drie belangrijke punten om in gedachten te houden.

1) Focus op uw merkwaarde

In plaats van te draaien rond uw producten en diensten, zouden uw verhalen zich moeten richten op hoe uw bedrijf in een bepaalde situatie helpt. De reisindustrie lijkt de verwachtingen te hebben overtroffen, met hotels die hun deuren openen voor gezondheidswerkers die de uitbraken van COVID-19 bestrijden, terwijl verschillende luchtvaartmaatschappijen hun vliegtuigen momenteel gebruiken om medische benodigdheden te vervoeren. Hoewel altruïsme van deze omvang niet voor alle bedrijven mogelijk is, is het belangrijk dat merken nadenken over de echte maatregelen die ze kunnen nemen om het probleem van de samenleving aan te pakken.µ

2) streven naar eerlijkheid, niet naar perfectie

Klanten verwachten tegenwoordig eerlijkheid van merken die ze vertrouwen, terwijl maar weinig consumenten op dit moment uitmuntendheid verwachten. De beste manier om dit te doen, is via posts op sociale media van uw CEO. Arne Sorenson, CEO van Marriott, heeft vorige maand bijvoorbeeld een emotionele video uitgebracht waarin de huidige verliezen van het bedrijf en de plannen voor de toekomst worden beschreven.

3) Spreek, verkoop niet

De veiligheid van medewerkers en de gemeenschap moet de topprioriteit zijn van elk merk. Uit een recent onderzoek is gebleken dat consumenten nauwlettend volgen hoe merken reageren op de COVID-19-crisis, waarbij 66% van de respondenten het erover eens is dat merkgedrag nu een enorme impact zal hebben op hun toekomstige loyaliteit. Het goede nieuws voor marketeers is dat tijden van crisis een geweldige kans kunnen zijn om vertrouwen op te bouwen.

Pioneer voordelen

Merken die pionierden in hun digitale transformatie en in een vroeg stadium online verkoopkanalen bouwden, hebben bewezen beter bestand te zijn tegen de pandemie. Zo breidde het Taiwanese warenhuis Shin Kong Mitsukoshi, dat eerder een app voor online winkelen lanceerde, snel zijn e-commerceplatform uit, sloot het partnerschappen met thuisbezorgdiensten en integreerde het zijn offline klantgegevens.

De sleutel is samenwerking

Merken moeten ook steun bij elkaar zoeken. In plaats van de crisis alleen aan te pakken, werken veel Taiwanese bedrijven met elkaar samen om hun inspanningen op het gebied van digitale transformatie te versnellen. Dit is precies wat de Taiwanese FamilyMart deed toen de supermarktketen samenwerkte met Foodpanda om bezorgdiensten te leveren vanuit hun winkels.

Gebruik machine learning

COVID-19 heeft de gewoonten en consumptiepatronen van mensen veranderd. Als reactie hierop snijden bedrijven hun media-uitgaven en veranderen ze strategieën. Een goed begrip van uw klanten kan een lange weg gaan. Een manier om dit te doen is door het gebruik van kunstmatige intelligentie en machine learning. Deze technische voorstellen verwerken snel enorme, complexe datasets en worden in realtime aangepast, waardoor teams hun klanten beter kunnen begrijpen en kunnen reageren op gedragsveranderingen.

Beste praktijken voor contentmarketing

Hoe creëer je als marketeer waardevolle content voor je merk wanneer de wereld op zijn kop staat? Net als onze vrienden die gespecialiseerd zijn in PR en sociale strategie, hebben we een lijst samengesteld met beproefde praktijken die dienen als nuttige herinneringen om contentstrategieën te ontwikkelen.

Vergeet de bruikbaarheid van uw inhoud niet

Specifieke reacties van merken en bedrijfstakken, richtlijnen voor sociale afstand of dagelijkse besmettingstellingen bieden elk de mogelijke informatie. Er zijn momenteel geen rulebooks, dus gebruik dit als een kans om inhoud te bieden die in de praktijk kan worden toegepast.

Combineer messaging met de juiste kanalen

Wees neutraal in uw berichten. Door de huidige situatie is extreme gevoeligheid nodig. Marketeers moeten zich ervan bewust zijn dat verschillende werknemers anders kunnen reageren op nieuw merkbeleid. Wees voorzichtig en adviseer uw teams om alle opties te overdenken.

Stel “overmatige communicatie” uit voor later

U kunt niet te actief zijn in uw berichten als er geen uitstekende experts onder u zijn. Omdat iedereen op zoek is naar mogelijkheden om de productiviteit te verbeteren, is het belangrijk dat u deel uitmaakt van uw marketingteam van experts.

Laat data uw contentinspanningen stimuleren

Het filteren van informatie en het vinden van een boeiend verhaal is momenteel een belangrijk onderdeel van je werk, maar dat kan niet als je in het duister tast. Werk samen met je team om de puzzelstukjes in elkaar te zetten, zodat je het best mogelijke verhaal kunt vertellen.

Maak uw inhoud menselijk

Verplaats jezelf in de schoenen van de ander en respecteer hun standpunt. Wees zo neutraal mogelijk, vooral in uw inhoud.

Weet wanneer en hoe u uw inhoud kunt promoten

Uw marketingteam produceert echt indrukwekkende inhoud, maar ze willen ervoor zorgen dat hun inspanningen het licht zien. Maar contentpromotie verloopt tegenwoordig misschien niet zo soepel. Schrap de uitdrukkingen “ongekende tijden” en “onzekere tijden” uit uw vocabulaire. Deze twee uitdrukkingen, hoewel waar, worden door iedereen te veel gebruikt. We weten allemaal dat de situatie dynamisch is en voortdurend verandert.

Wees niet bang om het bij het verkeerde eind te hebben

Je weet nooit hoe een situatie kan veranderen, en dat is oké. Laat dit je als marketeer niet ontmoedigen. Het feit dat de situatie aan het veranderen is, betekent niet dat uw plannen in de toekomst niet relevant zullen zijn.

Een goede klantervaring? Vraag je een man of een vrouw?

Tegenwoordig is de klantervaring bepalend voor de merkreputatie. Een nieuwe studie door Genesys wees uit dat mannen en vrouwen verschillende verwachtingen hebben van goede klantenondersteuning en communicatiemethoden. Mannen zijn bijvoorbeeld bereid meer te betalen om het soort service te krijgen dat ze willen. 35% van de mannen en 25% van de vrouwen zegt dat ze een aankoopbeslissing nemen uitsluitend op basis van zijn reputatie op het gebied van klantenservice. Bij de communicatie met klantenondersteuningscentra waarderen zowel mannen als vrouwen de tijdigheid van de respons en de kwalificaties van het personeel in gelijke mate. 11% van de vrouwen en 20% van de mannen zegt “vaak” teleurgesteld te zijn in de klantenservice. Mannen klagen ook vaker bij een concurrent na slechte service, vergeleken met 5% van de vrouwen.

Hoewel de resultaten van onze enquête licht werpen op het verschil in denken tussen mannen en vrouwen als het gaat om klantenservice, wijzen ze ook op een bredere trend: de verwachting van “as you please” dienstverlening. Gelukkig kunnen bedrijven met kunstmatige intelligentie en voorspellende kracht de meer gepersonaliseerde ervaringen bieden die consumenten gewend zijn.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

webdesign antwerpen

https://webdevelopmentapp.com/nl/

Wat is een PNG?

Bij het opslaan of maken van afbeeldingen kun je vaak kiezen uit allerlei extensies. Denk maar eens aan JPG, JPEG en PNG. Er zijn tientallen bestanden waar je uit kunt kiezen. Dit kan zeer verwarrend zijn. JPG is de meest gebruikte extensie, maar wat is dan een PNG?

PNG

Een PNG foto is een afbeelding die de eigenschappen van een JPG en een GIF combineert. Wat er dan gebeurt is dat je afbeeldingen zonder achtergrond op je website kan gaan plaatsen. Vaak zit er een wit valk achter je afbeelding. Bij een PNG wordt dit weggehaald en is deze transparant ofwel doorzichtig.

Wanneer gebruik je een PNG?

Doordat de achtergrond weg is wordt de bestandsgrootte ook iets kleiner dan een JPG. PNG staat voor Portable network graphics. Een PNG is ideaal voor gebruik op je website en social media. Doordat de grootte van je afbeelding klein is kun je deze snel uploaden en zal je website niet traag worden. Wanneer je afbeelding veel kleuren heeft of een mooie achtergrond dan kun je PNG niet gebruiken. Bij het opslaan van een PNG bestand met veel kleuren en een achtergrond wordt deze vaak groter dan een JPG. Maar hoe komt dit eigenlijk?

Waarom kun je niet alles opslaan als PNG

PNG bestanden zijn dus niet altijd kleiner dan JPG bestanden. Dit komt vooral wanneer er veel kleuren en een achtergrond wordt gebruikt. Maar hoe komt dit? Een PNG wordt net als een JPG bestand gecomprimeerd. Er zit wel echter een grote maar aan. Bij een PNG bestand treed er geen beeldkwaliteit verlies op. Dit is wel bij een JPG. Dit wil zeggen dat de compressie3 minder sterk gebeurt dan bij een JPG bestand. Hierdoor wordt een PNG bestand vele malen groten dan een JPG bestand. Kies dan altijd voor een JPG bestand als je toch geen transparante achtergrond nodig hebt.

https://web-wings.nl/wat-is-het-verschil-tussen-jpg-png-en-gif/

SEO Diensten

SEO diensten 

SEO diensten inhuren is een bealngrijke stap in het succes van je onderneming. Een website laten maken kan erg veel tijd kosten. Na lang aan een website gewerkt te hebben met je freelance webdesigner, is hij eindelijk af. Je verwacht een grote hoeveelheid bezoekers, maar tot je verbazing wordt je site haast niet bezocht. De site ziet er qua uiterlijk prachtig uit en naar jouw idee heb je ook mooie teksten online staan. Je besluit contact op te nemen met een online marketingbureau en hier wordt je verteld dat je teksten niet SEO Proof zijn. 

Wat houdt SEO in

SEO (Search Engine Optimization) zijn de werkzaamheden die nodig zijn voor een betere indexatie in bijvoorbeeld Google. SEO is onder te verdelen in twee onderdelen, namelijk website optimalisatie en externe optimalisatie. Bij beiden varianten zorg je dus voor meer aanvoer naar je site. Echter kan het erg lastig zijn om ervoor te zorgen dat je SEO geoptimaliseerd is. Gelukkig is het mogelijk om hiervoor de hulp in te schakelen van een bedrijf die SEO diensten aanbiedt.

SEO diensten

Mocht je een site beschikken die je graag aan een groter publiek zou willen laten zien, dan is het een idee om in zee te gaan met een bedrijf dat SEO diensten aanbiedt. Een bedrijf dat hierin gespecialiseerd is, kan je helpen door advies te geven, maar ook door de taak van je over te nemen. Zo kunnen zij ervoor zorgen dat je beter vindbaar bent in Google en jij daardoor meer bezoekers trekt. Een bedrijf dat SEO diensten aanbiedt, focust zich op content, lintbuilding en Adwords. Door op een goede manier gebruik te maken van deze aspecten binnen de online marketing trek je een groter publiek. Dit grotere publiek zorgt uiteindelijk voor meer klanten en een hogere omzet. Wanneer je gebruik maakt van SEO diensten is dit een zeer goede investering. 

 

https://pingwin.nl/

Uitbreiden

Als bedrijf ben je natuurlijk constant opzoek naar nieuwe mogelijkheden en markten. Op nieuwe markten kun je namelijk wellicht meer winsten genereren. Het bedrijf Google is bij uitstek een bedrijf dat altijd opzoek gaat naar nieuwe mogelijkheden. Het bedrijf was eerst geheel gericht op de zoekmachine. Ondernemingen hebben er enorm veel voor over om een toppositie google te hebben. Dit is ook niet zo gek want online vindbaarheid is in deze tijd van zeer groot belang. Maar Google heeft in de loop der jaren ook zo zijn aanbod van diensten uitgebreid. Zo weten we onderhand allemaal wel dat Google ook Youtube heeft overgenomen en best veel mensen zullen ook wel is gehoord hebben van Google Glass, de elektronische bril van Google.

Echter gaat Google nu best wel een gewaagde stap zetten want Google gaat zich wagen op de markt van hypotheekaanbieders vergelijken. Op deze markt is al best veel concurrentie dus dat is ook de reden waarom veel mensen hun wenkbrauwen optrokken toen ze dit hoorden.  Maar in feite is het helemaal geen onlogische stap want 95 procent van de mensen zoekt al informatie op over hypotheken door middel van Google.

In het Verenigd Koninkrijk is deze dienst al actief en kun je als consument eerst een aantal gegevens opgeven. Dit zijn gegevens zoals bijvoorbeeld hypotheekbedrag, of je wel of niet wil aflossen en de waarde van je huis. Nadat je alle gegevens hebt ingevoerd toont Google de hypotheekaanbieders, de hypotheekrente, jouw maandlasten en de eenmalige kosten van de bank of aanbieder. Vervolgens kun je direct doorgaan naar de website van de bank of je kunt in contact komen met een hypotheekadviseur in de regio. Met deze dienst wil Google nog meer grip krijgen op de consumenten maar ook op de bedrijven die de producten aanbieden. Zo kan het bedrijf uiteindelijk nog meer winst maken.

http://www.e-conomy.nl/