Wannagive

Google marketing uitbesteden

Wat is Google ADS?

Google ADS word ook wel zoekmachine marketing genoemd.
Het is een vorm van marketing die al jaren word gebruikt.
In het advertentieplatform kun je advertentie teksten instellen die bovenaan in de zoekmachine komen.
Zelfs boven de organische resultaten!
Je kan het vergelijken met het offline adverteren in een krant of tijdschrift.
We leven steeds meer in een digitale wereld en daardoor word de impact van zoekmachine adverteren ook steeds groter. 
Meer dan 25% van de kliks komen via de Google advertenties binnen.
Het is een omzet die je niet kunnen missen voor je online onderneming.

Waarom Google ADS uitbesteden?

Designmarketking is al jarenlang actief met Google ADS.
Wij zien dus wel waar kansen liggen en hoe je de goede doelgroep kunt bereiken.
Maar wij doen ook een zoekwoordenonderzoek.
Hierin onderzoeken wij welke zoekwoorden jouw producten onder de aandacht kunnen brengen.
Het uitbesteden aan een professioneel internet marketing bureau kan je honderden tot duizenden euro’s schelen.
Daarnaast bespaart het je ook veel tijd!
Het advertentieplatform is namelijk niet makkelijk onder de knie te krijgen en dat kan voor een ondernemer tijdrovend zijn.

Voordelen Google ADS

Waneer je een succesvolle Google ADS campagne laat instellen bespaar je al snel geld.
Als je dit op de goede locatie, doelgroep en zoekwoorden doet word een campagne succesvol en effectief.
Wij hebben al veel ervaring met het instellen van zoekwoorden en doelgroepen waardoor je veel geld kan besparen.
Als bedrijf schakelen snel wanneer een campagne niet loopt en dat scheelt ook een hoop geld.
Het platform werkt met een biedingssysteem waarbij SEO en SEA een onmisbaar element zijn.
Wanneer je niet optijd schakelt kost het veel geld maar ook laat je kansen mogelijk liggen.
Door snel te schakelen en goede SEO technieken toe te passen ga je ook besparen op het adverteren!

Remarketing van Google ADS

Remarketing van Google ADS is een marketingvorm die steeds meer effect blijkt te hebben.
Het doel is het terugwinnen van klanten die je website of webshop al eens hebben bezocht.
Dit kun je doen met tekstadvertenties maar ook met video’s.
Deze manier is zo effectief door de herkenbaarheid van de website of het logo.
Herkenbaarheid is een van de belangrijkste factoren bij online marketing.
Door herkenbaarheid bestellen mensen namelijk eerder iets.
Vaak komt dat doordat ze de website of het logo al herkennen en dat schept vertrouwen.